Představte si proces automatizace jako efektivního kancelářského asistenta, který zpracovává nabídky pro klienty. Váš asistent pečlivě připravuje nabídku pro každého klienta tím, že vkládá přesně ty správné produkty, jejich popisy, ceny a fotky, takže výsledná nabídka vypadá profesionálně a je personalizovaná pro každého klienta. Poté asistent uloží odkaz na nabídku do CRM systému, aby byla snadno dostupná pro budoucí potřeby.
Zrychlení přípravy nabídek – I když si myslíte, že vaše nabídky jsou jedinečné a nelze je automatizovat, opak je pravdou. Vytvoříte několik předem připravených scénářů, které se neustále opakují. Obchodník pak v CRM systému vybere pouze správné produkty nebo služby, a nabídka se automaticky vytvoří a odešle klientovi.
Nabídky bez chyb – Automatizace sama doplní do nabídky všechny potřebné kontaktní a fakturační údaje, a na základě výběru produktů v CRM doplní i správný obsah.
Lepší prodejní výsledky – Rychlost, s jakou zákazník obdrží nabídku, výrazně zlepší vaši schopnost uzavřít prodej. Zákazník může rozhodnout ihned po schůzce, zatímco je příležitost stále aktuální.
Potřebujete aplikaci, ve které budou uloženy šablony nabídek. Jako příklad lze uvést Google Disk s Google Dokumenty.
od 10 000 Kč
jednorázově
Vstupní analýza
Architektura automatizace
Vývoj automatizace
Videomanuál k automatizaci
Fixní cena bez skrytých příplatků
od 1500 Kč
měsíčně
Provoz automatizace
Opravy chyb a technických problémů
Servisní podpora
Prioritní odbavování úprav
Neomezená velikost přenesených souborů
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.
Když mluvíme o automatizacích, tak tím myslíme to, že úkoly nebo celé procesy provede místo člověka technologie. V našem případě aplikace a propojení mezi nimi.
Digitalizace je první krok k automatizaci. Digitalizace bere analogové činnosti a provádí je digitálně, například místo tištěné faktury vystavíte fakturu v elektronické podobě. Automatizace pak umí fakturu vystavit sama ihned po dokončení úkolu, poslat zákazníkovi na email a informovat Vás o její úhradě.
Automatizace se umí postarat od jednoduchých opakovaných úkolů až po komplexní procesy. Každý proces je ale trochu jiný. Proto než se pustíme do automatizací, tak s Vámi projdeme Vaše procesy a infrastrukturu a doporučíme Vám, jak pro automatizovaní správně postupovat.
Automatizace jsou téměř okamžité, transparentní, zapisují veškerá data o svém průběhu, minimalizují chyby, máte okamžitý přístup k jejich statistikám, získají Vám více času, dají se naplánovat na určitý den, jsou spolehlivé a nemají nikdy dovolenou.
Než se do vývoje automatizace pustíme, tak Vám řekneme předpokládanou cenou nebo Vám nabídneme jasnou fixní cenu. Vždy se snažíme, aby byla Vaše návratnost investice do automatizace v horizontu měsíců.