Integrace / 
Automatické ukládání poptávek z webu

Automatické ukládání poptávek z webu

Jsme premium Pipedrive partner. Specializujeme se na implementaci, školení, automatizace a integraci s dalšími nástroji.

Automatické ukládání poptávek z formuláře do CRM

Jsme experti na softwarové automatizace (RPA). Automatizace umíme navrhnout, vyrobit, optimalizovat a dlouhodobě spravovat. Používáme integrační platformu Make (dříve Integromat).

CTA-ČKA

Příklad jak by mohla automatizace fungovat

Video

  1. Návštěvník webu vyplní poptávkový formulář.
  2. Poptávka se automaticky přiřadí obchodníkovi dle předem vyspecifikovaných kriterií (Jazyová mutace webu, konkrétní podstránka, vybraný produkt)
  3. V CRM se automaticky vytvoří tyto záznamy:
  1. Organizace
  2. Osoba
  3. Obchodní případ
  4. Aktivita
  1. Automaticky se doplní údaje o organizaci z obchodního rejstříku (Vyhledá se na základě názvu nebo IČ)
  2. Automaticky se uloží varianty skloněného jména do karty osoby. To vám poslouží pro personalizované emaily.
  3. Obchodníkovi se pošle notifikace na email nebo Slack (příp. jiná komunikační aplikace)
  4. Poptávajícímu se odešle personalizovaný email.

V tomto příkladu jsme použili tyto webové aplikace

  1. Kontaktní formulář (Webflow, Wix, Jotform, Wordpress a jiné)
  2. CRM systém (Pipedrive, Raynet, Hubspot nebo jiné)
  3. Obchodní rejstřík (Ares nebo Merk)
  4. Skloňování jmen
  5. Email (Google, Microsoft nebo jiné)
  6. Komunikační aplikace (Slack, Discord, Telegram nebo jiné)

Proč automatizovat procesy

  • Šetříte čas.
  • Eliminujete chyby.
  • Získáte data, která byste jinak neměli.
  • Šetříte mentální kapacitu.
  • Zrychlíte celý proces.
  • Zjednodušíte škálování vašeho podnikání.

Před implementací

  • Poptávky vám chodí na email.
  • Musíte složitě komunikovat mezi sebou o tom, který obchodník má poptávku vyřídit.
  • Musíte ručně vytvářet záznamy v CRM (Organizace, Osoba, Obchodní případ)
  • Reakce vám trvá několik hodin, možná i dní.
  • Nemáte jistotu, že jste všechny poptávky vyřídili.
  • Vyhodnocení úspěšnosti poptávek je složité nebo nemožné.

Po implementaci

  • Automatizace sama přidělí poptávku konkrétnímu obchodníkovi podle předem vydefinovaných pravidel (Příklad: podle regionu, podle poptaného produktu apod.)
  • V CRM se vám automaticky vytvoří záznamy (Organizace, Osoba, Obchodní případ, Úkol pro obchodníka).
  • Obchodníkovi přijde notifikace na email nebo do interního chatu o tom, že mu byla přidělena nová poptávka.
  • Reakce je okamžitá, protože poptávajícímu přijde automaticky personalizovaný email.
  • Karta organizace se sama doplní o informace z obchodního rejstříku.
  • Můžete si vyhodnotit úspěšnost konkrétních kampaní nebo webových podstránek, protože k obchodnímu případu se automaticky ukládá z jakého zdroje se poptávající na formulář proklikl
Install
testimonial

Co říkají naši zákazníci?

Send emails to your contacts based on Tags, or the form they submitted, and send more personalized emails.
Steve McQuillen
Founder, TechMatter
"Na spolupráci si vážím zejména schopnosti dodat celou službu od promyšlení a nastavení procesu po jeho samotnou implementaci a další iteraci. Mám rád nové nápady a o ty není u Ninjabotu nouze, sami přicházejí s návrhy na další vylepšení, zefektivnění a díky tomu mám víc času na svoji práci, vedení firmy."
Kevin Martin
Founder, TechMatter
"Snadná komunikace, bezproblémové nasazení, osobní přístup, know-how."
Julia Yang
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
John Tseng
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Rebeca Smith
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Steve McQuillen
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Kevin Martin
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Julia Yang
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
John Tseng
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Rebeca Smith
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Steve McQuillen
Founder, TechMatter
"Our newsletter and email marketing campaign are fully automated and can be scheduled for the next 2 months within hours. We are very happy that we can have a full control on the leads and verification on the leads."
Kevin Martin
Founder, TechMatter
"I have tried a variety of email services and SaaSFlow has been the easiest to set up. Have run 3 email marketing campaigns so far and I'm still getting used to all of its features, but  working with SaaSFlow has been great so far!"
Julia Yang
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
John Tseng
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Rebeca Smith
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Steve McQuillen
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Kevin Martin
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Julia Yang
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
John Tseng
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Rebeca Smith
Founder, TechMatter
“With shelter-in-place, Patreon has become a great source of income for 140,000 creators. But as we’ve scaled, with every new release we spent up to 4 days implementing or fixing analytics.”
Faq

Často kladené otázky

Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.

Co je to automatizace?

Když mluvíme o automatizacích, tak tím myslíme to, že úkoly nebo celé procesy provede místo člověka technologie. V našem případě aplikace a propojení mezi nimi.

Čím se liší od digitalizace?

Digitalizace je první krok k automatizaci. Digitalizace bere analogové činnosti a provádí je digitálně, například místo tištěné faktury vystavíte fakturu v elektronické podobě. Automatizace pak umí fakturu vystavit sama ihned po dokončení úkolu, poslat zákazníkovi na email a informovat Vás o její úhradě.

Zvládnete automatizovat speciální procesy?

Automatizace se umí postarat od jednoduchých opakovaných úkolů až po komplexní procesy. Každý proces je ale trochu jiný. Proto než se pustíme do automatizací, tak s Vámi projdeme Vaše procesy a infrastrukturu a doporučíme Vám, jak pro automatizovaní správně postupovat.

Proč bychom měli automatizovat?

Automatizace jsou téměř okamžité, transparentní, zapisují veškerá data o svém průběhu, minimalizují chyby, máte okamžitý přístup k jejich statistikám, získají Vám více času, dají se naplánovat na určitý den, jsou spolehlivé a nemají nikdy dovolenou.

Kolik automatizace stojí?

Než se do vývoje automatizace pustíme, tak Vám řekneme předpokládanou cenou nebo Vám nabídneme jasnou fixní cenu. Vždy se snažíme, aby byla Vaše návratnost investice do automatizace v horizontu měsíců.

Začněte automatizovat

Vyberte si vhodný termín konzultace.
Samozřejmě pomocí automatizace.
Zjistíme Vaše potřeby
Doporučíme řešení