Automatické ukládání poptávek z formuláře do CRM
Jsme experti na softwarové automatizace (RPA). Automatizace umíme navrhnout, vyrobit, optimalizovat a dlouhodobě spravovat. Používáme integrační platformu Make (dříve Integromat).
CTA-ČKA
Příklad jak by mohla automatizace fungovat
- Návštěvník webu vyplní poptávkový formulář.
- Poptávka se automaticky přiřadí obchodníkovi dle předem vyspecifikovaných kriterií (Jazyová mutace webu, konkrétní podstránka, vybraný produkt)
- V CRM se automaticky vytvoří tyto záznamy:
- Organizace
- Osoba
- Obchodní případ
- Aktivita
- Automaticky se doplní údaje o organizaci z obchodního rejstříku (Vyhledá se na základě názvu nebo IČ)
- Automaticky se uloží varianty skloněného jména do karty osoby. To vám poslouží pro personalizované emaily.
- Obchodníkovi se pošle notifikace na email nebo Slack (příp. jiná komunikační aplikace)
- Poptávajícímu se odešle personalizovaný email.
V tomto příkladu jsme použili tyto webové aplikace
- Kontaktní formulář (Webflow, Wix, Jotform, Wordpress a jiné)
- CRM systém (Pipedrive, Raynet, Hubspot nebo jiné)
- Obchodní rejstřík (Ares nebo Merk)
- Skloňování jmen
- Email (Google, Microsoft nebo jiné)
- Komunikační aplikace (Slack, Discord, Telegram nebo jiné)
Proč automatizovat procesy
- Šetříte čas.
- Eliminujete chyby.
- Získáte data, která byste jinak neměli.
- Šetříte mentální kapacitu.
- Zrychlíte celý proces.
- Zjednodušíte škálování vašeho podnikání.
Před implementací
- Poptávky vám chodí na email.
- Musíte složitě komunikovat mezi sebou o tom, který obchodník má poptávku vyřídit.
- Musíte ručně vytvářet záznamy v CRM (Organizace, Osoba, Obchodní případ)
- Reakce vám trvá několik hodin, možná i dní.
- Nemáte jistotu, že jste všechny poptávky vyřídili.
- Vyhodnocení úspěšnosti poptávek je složité nebo nemožné.
Po implementaci
- Automatizace sama přidělí poptávku konkrétnímu obchodníkovi podle předem vydefinovaných pravidel (Příklad: podle regionu, podle poptaného produktu apod.)
- V CRM se vám automaticky vytvoří záznamy (Organizace, Osoba, Obchodní případ, Úkol pro obchodníka).
- Obchodníkovi přijde notifikace na email nebo do interního chatu o tom, že mu byla přidělena nová poptávka.
- Reakce je okamžitá, protože poptávajícímu přijde automaticky personalizovaný email.
- Karta organizace se sama doplní o informace z obchodního rejstříku.
- Můžete si vyhodnotit úspěšnost konkrétních kampaní nebo webových podstránek, protože k obchodnímu případu se automaticky ukládá z jakého zdroje se poptávající na formulář proklikl