Představte si, že máte osobního asistenta, který pro vás sleduje emaily. Jakmile dorazí faktura od dodavatele na speciální email, váš asistent ji uloží na vaše cloudové úložiště. Poté pečlivě přepíše všechny potřebné údaje z faktury do vašeho účetního systému.
Úspora času a nákladů – Automatizace procesu zpracování faktur výrazně snižuje čas strávený ručním zpracováním, kontrolou a zaznamenáváním faktur. Tím ušetříte čas, který můžete věnovat rozvoji svého podnikání a snížíte náklady na zaměstnance, kteří by tento úkol prováděli manuálně.
Zvýšení přesnosti a snížení chyb – Díky automatizaci a použití nástroje Digitoo pro extrakci údajů z faktur se minimalizuje riziko chyb při ručním zadávání dat do účetního systému. Tím zlepšíte přesnost zaznamenaných údajů a snížíte možnost chyb, které by mohly vést k problémům s dodavateli nebo účetními záležitostmi.
Lepší organizace a přístup k fakturám – Ukládání faktur na Google Drive nebo Dropbox vám umožní mít všechny faktury na jednom místě, kde jsou snadno dostupné a vyhledatelné. V případě potřeby můžete rychle najít konkrétní fakturu, aniž byste museli prohledávat hromady papírových dokumentů.
od 7 500 Kč
jednorázově
Vstupní analýza
Architektura automatizace
Vývoj automatizace
Videomanuál k automatizaci
Fixní cena bez skrytých příplatků
od 800 Kč
měsíčně
Provoz automatizace
Opravy chyb a technických problémů
Servisní podpora
Prioritní odbavování úprav
Neomezená velikost přenesených souborů
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.
Když mluvíme o automatizacích, tak tím myslíme to, že úkoly nebo celé procesy provede místo člověka technologie. V našem případě aplikace a propojení mezi nimi.
Digitalizace je první krok k automatizaci. Digitalizace bere analogové činnosti a provádí je digitálně, například místo tištěné faktury vystavíte fakturu v elektronické podobě. Automatizace pak umí fakturu vystavit sama ihned po dokončení úkolu, poslat zákazníkovi na email a informovat Vás o její úhradě.
Automatizace se umí postarat od jednoduchých opakovaných úkolů až po komplexní procesy. Každý proces je ale trochu jiný. Proto než se pustíme do automatizací, tak s Vámi projdeme Vaše procesy a infrastrukturu a doporučíme Vám, jak pro automatizovaní správně postupovat.
Automatizace jsou téměř okamžité, transparentní, zapisují veškerá data o svém průběhu, minimalizují chyby, máte okamžitý přístup k jejich statistikám, získají Vám více času, dají se naplánovat na určitý den, jsou spolehlivé a nemají nikdy dovolenou.
Než se do vývoje automatizace pustíme, tak Vám řekneme předpokládanou cenou nebo Vám nabídneme jasnou fixní cenu. Vždy se snažíme, aby byla Vaše návratnost investice do automatizace v horizontu měsíců.