Představte si, že máte osobního asistenta, který pro vás spravuje poptávky od zákazníků. Jakmile potenciální zákazník vyplní poptávkový formulář, váš asistent zkontroluje, zda již v databázi existuje záznam o zákazníkovi a jeho organizaci, aby se předešlo duplicitám. Následně vytvoří nebo aktualizuje záznamy s informacemi, které zákazník poskytnul. Poté upozorní obchodního zástupce na novou poptávku a zašle potvrzovací e-mail zákazníkovi s dalším postupem. Tento automatizační proces funguje podobně - ušetří váš čas a energii , že za vás provede rutinní úkoly.
Uzavřete více obchodů – tato automatizace eliminuje ruční práci spojenou s kontrolou a správou poptávek od zákazníků. To umožňuje obchodnímu zástupci a ostatním zaměstnancům soustředit se na důležitější úkoly, jako je uzavírání obchodních případů a budování vztahů se zákazníky.
Rychlejší a přesnější zpracování poptávek – Díky automatizaci jsou informace z poptávkových formulářů rychle a přesně přeneseny do databáze (CRM) a obchodník je okamžitě informován o nových poptávkách. Tím se zkracuje doba odezvy na zákaznické poptávky a zvyšuje spokojenost zákazníků s vašimi službami.
Žádná poptávka vám neunikne – Automatizovaný proces zajišťuje, že informace z poptávkových formulářů jsou správně uloženy a aktualizovány v databázi. Tím se minimalizuje riziko chyb, které by mohly vzniknout při manuálním zadávání dat. Navíc systém kontroluje existence předchozích záznamů o zákaznících.
Základní nastavení obsahuje nastavení automatizace s běžnými aplikacemi a s našim návrhem automatizace. Základní provozní poplatek v sobě obsahuje 30 zpracovaných poptávek měsíčně.
od 6 500 Kč
jednorázově
Vstupní analýza
Architektura automatizace
Vývoj automatizace
Videomanuál k automatizaci
Fixní cena bez skrytých příplatků
od 900 Kč
měsíčně
Provoz automatizace
Opravy chyb a technických problémů
Servisní podpora
Prioritní odbavování úprav
Neomezená velikost přenesených souborů
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.
Když mluvíme o automatizacích, tak tím myslíme to, že úkoly nebo celé procesy provede místo člověka technologie. V našem případě aplikace a propojení mezi nimi.
Digitalizace je první krok k automatizaci. Digitalizace bere analogové činnosti a provádí je digitálně, například místo tištěné faktury vystavíte fakturu v elektronické podobě. Automatizace pak umí fakturu vystavit sama ihned po dokončení úkolu, poslat zákazníkovi na email a informovat Vás o její úhradě.
Automatizace se umí postarat od jednoduchých opakovaných úkolů až po komplexní procesy. Každý proces je ale trochu jiný. Proto než se pustíme do automatizací, tak s Vámi projdeme Vaše procesy a infrastrukturu a doporučíme Vám, jak pro automatizovaní správně postupovat.
Automatizace jsou téměř okamžité, transparentní, zapisují veškerá data o svém průběhu, minimalizují chyby, máte okamžitý přístup k jejich statistikám, získají Vám více času, dají se naplánovat na určitý den, jsou spolehlivé a nemají nikdy dovolenou.
Než se do vývoje automatizace pustíme, tak Vám řekneme předpokládanou cenou nebo Vám nabídneme jasnou fixní cenu. Vždy se snažíme, aby byla Vaše návratnost investice do automatizace v horizontu měsíců.