Představte si osobního asistenta, který pro vás řídí a přiřazuje poptávky od zákazníků. Když zákazník vyplní formulář, asistent najde v databázi vhodného obchodníka, který splňuje zákazníkovy požadavky, například se specializuje na poptanou službu. Pak asistent najde obchodníka v systému CRM a automaticky mu přiřadí poptávku. Tím pádem není třeba, aby manažer týmu poptávky ručně přiřazoval.
Zvýšení efektivity obchodního týmu – Tato automatizace umožňuje rychlejší a přesnější přiřazování poptávek vhodným obchodníkům. Díky tomu se obchodníci mohou soustředit na komunikaci se zákazníky a uzavírání obchodů místo ručního hledání a přiřazování poptávek.
Zlepšení kvality zákaznického servisu – Díky rychlému přiřazování poptávek obchodníkům, kteří nejlépe vyhovují zákazníkovým požadavkům, je zajištěna větší spokojenost zákazníků. Zákazníci budou mít pocit, že jejich požadavky jsou brány vážně a že s nimi komunikuje přesně ten pravý odborník.
Snížení administrativní zátěže manažerů – Automatizace odstraňuje potřebu manuálního přiřazování poptávek manažerem týmu, což šetří jejich čas a energii. Manažeři se tak mohou více věnovat strategickým úkolům, rozvoji týmu a dalším důležitým aspektům řízení podnikání.
Vytvoříme databázi obchodníků v integrační platformě Make, která bude obsahovat informace potřebné pro přiřazování poptávek, jako je ID obchodníka v CRM, jeho specializace a jazyk komunikace (případně další parametry, které si budete přát)
od 4 500 Kč
jednorázově
Vstupní analýza
Architektura automatizace
Vývoj automatizace
Videomanuál k automatizaci
Fixní cena bez skrytých příplatků
od 300 Kč
měsíčně
Provoz automatizace
Opravy chyb a technických problémů
Servisní podpora
Prioritní odbavování úprav
Neomezená velikost přenesených souborů
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.
Když mluvíme o automatizacích, tak tím myslíme to, že úkoly nebo celé procesy provede místo člověka technologie. V našem případě aplikace a propojení mezi nimi.
Digitalizace je první krok k automatizaci. Digitalizace bere analogové činnosti a provádí je digitálně, například místo tištěné faktury vystavíte fakturu v elektronické podobě. Automatizace pak umí fakturu vystavit sama ihned po dokončení úkolu, poslat zákazníkovi na email a informovat Vás o její úhradě.
Automatizace se umí postarat od jednoduchých opakovaných úkolů až po komplexní procesy. Každý proces je ale trochu jiný. Proto než se pustíme do automatizací, tak s Vámi projdeme Vaše procesy a infrastrukturu a doporučíme Vám, jak pro automatizovaní správně postupovat.
Automatizace jsou téměř okamžité, transparentní, zapisují veškerá data o svém průběhu, minimalizují chyby, máte okamžitý přístup k jejich statistikám, získají Vám více času, dají se naplánovat na určitý den, jsou spolehlivé a nemají nikdy dovolenou.
Než se do vývoje automatizace pustíme, tak Vám řekneme předpokládanou cenou nebo Vám nabídneme jasnou fixní cenu. Vždy se snažíme, aby byla Vaše návratnost investice do automatizace v horizontu měsíců.