Představte si, že máte osobního asistenta, který pro vás spravuje informace o organizacích v CRM. Jakmile založíte novou organizaci, váš asistent zkontroluje, zda již v databázi existuje záznam o organizaci, aby se předešlo duplicitám. Následně aktualizuje záznamy o informace z obchodního rejstříku.
Zbavíte se duplicit ve vaší databázi – Díky automatickému doplňování fakturačních údajů v CRM se minimalizuje riziko duplicit v databázi. To zabrání kontaktování stávajících klientů nebo organizací více obchodníky.
Příjemnější pracovní prostředí – Přepisovat údaje z obchodního rejstříku do CRM, smluv, objednávek a faktur je otravné. Obchodníci se tomu většinou nevěnují, takže buď nejsou údaje vyplněny vůbec, nebo jsou tam chyby. Automatizace tohle řeší za vás.
Kvalitnější segmentace trhu – Používáte-li Merk nebo Finstat, automaticky ukládáme do CRM data jako obrat, zisk, počet zaměstnanců a obor. S těmito kritérii můžete vytvářet efektivní filtry a obchodníci neztrácí čas s neperspektivními firmami.
od 5 000 Kč
jednorázově
Vstupní analýza
Architektura automatizace
Vývoj automatizace
Videomanuál k automatizaci
Fixní cena bez skrytých příplatků
od 750 Kč
měsíčně
Provoz automatizace
Opravy chyb a technických problémů
Servisní podpora
Prioritní odbavování úprav
Neomezená velikost přenesených souborů
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.
Když mluvíme o automatizacích, tak tím myslíme to, že úkoly nebo celé procesy provede místo člověka technologie. V našem případě aplikace a propojení mezi nimi.
Digitalizace je první krok k automatizaci. Digitalizace bere analogové činnosti a provádí je digitálně, například místo tištěné faktury vystavíte fakturu v elektronické podobě. Automatizace pak umí fakturu vystavit sama ihned po dokončení úkolu, poslat zákazníkovi na email a informovat Vás o její úhradě.
Automatizace se umí postarat od jednoduchých opakovaných úkolů až po komplexní procesy. Každý proces je ale trochu jiný. Proto než se pustíme do automatizací, tak s Vámi projdeme Vaše procesy a infrastrukturu a doporučíme Vám, jak pro automatizovaní správně postupovat.
Automatizace jsou téměř okamžité, transparentní, zapisují veškerá data o svém průběhu, minimalizují chyby, máte okamžitý přístup k jejich statistikám, získají Vám více času, dají se naplánovat na určitý den, jsou spolehlivé a nemají nikdy dovolenou.
Než se do vývoje automatizace pustíme, tak Vám řekneme předpokládanou cenou nebo Vám nabídneme jasnou fixní cenu. Vždy se snažíme, aby byla Vaše návratnost investice do automatizace v horizontu měsíců.