Představte si, že máte asistenta, který za vás sleduje nové kontakty v CRM a automaticky je ukládá do vašeho e-mailového nástroje, včetně potřebných parametrů, jako je například informace o tom, co si konkrétní kontakt od vás zakoupil.
Marketingový tým má neustále aktualizovanou databázi kontaktů – Každý kontakt, se kterým jste navázali obchodní kontakt a projevil zájem o vaše služby, máte v emailovém nástroji i v databázi marketingového týmu. Tým tak může pracovat s těmito kontakty a efektivněji je oslovovat.
Pracujte efektivně s kontakty, kterým jste napoprvé neprodali –Až 95% obchodních příležitostí končí neúspěšně a mnoho firem tyto kontakty následně opouští. Avšak pokud tyto kontakty dostávají pravidelné emailové kampaně, mohou být v budoucnu nakloněni k nákupu
Možnost posílání personalizovaných kampaní – Automatizace může ukládat parametry do emailového nástroje, jako například o jakém produktu se obchodník se zákazníkem bavil. Zároveň může aktualizovat stav kontaktu a v jaké fázi obchodního procesu se nachází. Podle toho může marketing personalizovat kampaně.
od 6 500 Kč
jednorázově
Vstupní analýza
Architektura automatizace
Vývoj automatizace
Videomanuál k automatizaci
Fixní cena bez skrytých příplatků
od 680 Kč
měsíčně
Provoz automatizace
Opravy chyb a technických problémů
Servisní podpora
Prioritní odbavování úprav
Neomezená velikost přenesených souborů
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.
Když mluvíme o automatizacích, tak tím myslíme to, že úkoly nebo celé procesy provede místo člověka technologie. V našem případě aplikace a propojení mezi nimi.
Digitalizace je první krok k automatizaci. Digitalizace bere analogové činnosti a provádí je digitálně, například místo tištěné faktury vystavíte fakturu v elektronické podobě. Automatizace pak umí fakturu vystavit sama ihned po dokončení úkolu, poslat zákazníkovi na email a informovat Vás o její úhradě.
Automatizace se umí postarat od jednoduchých opakovaných úkolů až po komplexní procesy. Každý proces je ale trochu jiný. Proto než se pustíme do automatizací, tak s Vámi projdeme Vaše procesy a infrastrukturu a doporučíme Vám, jak pro automatizovaní správně postupovat.
Automatizace jsou téměř okamžité, transparentní, zapisují veškerá data o svém průběhu, minimalizují chyby, máte okamžitý přístup k jejich statistikám, získají Vám více času, dají se naplánovat na určitý den, jsou spolehlivé a nemají nikdy dovolenou.
Než se do vývoje automatizace pustíme, tak Vám řekneme předpokládanou cenou nebo Vám nabídneme jasnou fixní cenu. Vždy se snažíme, aby byla Vaše návratnost investice do automatizace v horizontu měsíců.