Hledáme nové kolegy a kolegyně!
Volné pozice

Make experti na dosah ruky

Jsme autorizovaný Make partner. Pomůžeme vám integrovat aplikace mezi sebou a automatizovat procesy.

Rezervovat konzultaci zdarma
Propojení aplikací a přenost dat
Automatizované procesy v organizaci

Snadný pohled na automatizace

Make je vytvořený tak, abyste měli snadný a rychlý přehled o tom, jak automatizace probíhá.
checkmark
Drag'n'drop editor: Potřebujete přidat nebo upravit scénář automatizace? Díky drag'n'drop editoru můžete snadno upravit jakýkoli krok.
checkmark
Přehled datového toku: Sledujte, jak se data v automatizaci chovají v reálném čase, abyste rychle odhalili chyby v automatizaci.
Learn more
Funkce

Oblíbené funkce

Make se neustále rozvíjí a nové funkce přibývají. Některé z nich jsou mezi našimi zákazníky nejoblíbenější.
checkmark
Historie automatizací
Veškeré běhy automatizace se Vám ukládají, takže jsou Vaše data v bezpečí.
checkmark
Časování automatizací
Nastavte si přesně, jaký spouštěč nebo v jaký čas se má automatizace spustit.
checkmark
HTTP/Webhooky
Napojte svou automatizaci na jakéhokoli poskytovatele s otevřenou API.
checkmark
Kontrola chyb
Nastavte, jak se má automatizace zachovat, když nastane chyba.
checkmark
Různé cesty
Nastavte si různé varianty automatizace podle toho, co se ve scénáři stane.
checkmark
Úpravy dat
Upravujte si přímo v Make příchozí data tak, jak je potřebujete zapisovat.
checkmark
Drag'n'drop editor
Spravujte své scénáře a akce pomocí intuitivního  drag'n'drop rozhraní.
checkmark
Spolupráce s kolegy
Sdílejte s Vašimi kolegy scénáře, abyste je mohli společně spravovat.
checkmark
Snadná správa
Každou automatizaci můžete snadno vypínat a zapínat podle Vaší potřeby.
View all sub-features

Roboti mají robit
a lidé mají tvořit.

V Ninjabotu věříme, že rutinní činnosti patří robotům. Lidský potenciál by se měl využít pro kreativní a tvořivou spolupráci. V souladu s tímto přesvědčením neustále hledáme nové způsoby, jak automatizovat a zjednodušovat firemní procesy.
Před Automatizací

Je v tom chaos, ale nějak to funguje?

Firmy jsou často naprosto slepé v tom, co přesně dělají jejich automatizace.
Nikdo nemá jasnou představu, jaké automatizace jsou v organizaci aktivní a jak na sebe navazují.
Když se automatizace zastaví, tak se ztratí data nebo trvá dny, aby se opět zprovoznila.
Nejste si jistí, jestli automatizace funguje správně a vlastně ani nevíte, jak moc ji využíváte.
Po automatizaci

Celý tým ví, co se zrovna děje

Přehled o tom, co kdo má dělat. Kdykoli po ruce.
Máte dobře popsaný proces automatizace, který máte k dispozici
Využíváte pokročilé funkci, abyste předešli chybě v automatizaci
Veškerá data máte zálohované
Máte přehled o tom, kolikrát automatizace běžela a jestli jsou data v pořádku
Jaké n

Nejste na to sami

Vaše nastavení bude ve správných rukou i díky tomu, že počet implementací, které už máme za sebou, počítáme ve stovkách.
Analyzujeme společně Vaše aktuální procesy a nastavení aplikací.
Navrhneme nastavení tak, aby vyhovovalo Vašim potřebám.
Nastavíme aplikace a vyvineme propojení mezi Vašimi aplikacemi.
Doporučíme další nastavení a automatizace na základě našich zkušeností.

Garance spokojenosti

Našim cílem je, aby Vám naše nástroje ušetřily čas a peníze. Aby se Vám snadno používaly a dělaly Vám radost. Proto klademe důraz nejen na důslednou implementaci, ale i na kvalitní následnou péči.

Během každé implementace máte dostatek času si všechny nastavené funkce vyzkoušet a požádat nás o pomoc s jejich použitím.
View all sub-features
Známe každou funkci aplikace
Doporučíme Vám správné procesy
Zaškolíme Vaše zaměstnance
Zajistíme Vašemu týmu technickou podporu
Nabídneme Vám jasnou cenu bez skrytých poplatků
Natočíme videa, jak aplikaci správně používat
Doporučení

Co o nás říkají zákazníci

Kdo jiný dokáže výsledky našich služeb zhodnotit lépe než ti, kdo je pravidelně využívají.
"Efektivnější distribuci poptávek z webu, lepší využití Pipedrive v sales týmu, automatizace procesů. Snadná komunikace, bezproblémové nasazení, osobní přístup, know-how."
Jiří Nykodým
Whalebone
"Díky správnému nastavení sales procesů a automatizací se můžou naši obchodníci soustředit na jejich hlavní úkol - prodej - Nemusí totiž trávit čas administrací a kontrolou, kterou za ně odbaví chytré scénáře. Na spolupráci si vážím zejména schopnosti dodat celou službu od promyšlení a nastavení procesu po jeho samotnou implementaci a další iteraci. Mám rád nové nápady a o ty není u Ninjabotu nouze, sami přicházejí s návrhy na další vylepšení, zefektivnění a díky tomu mám víc času na svoji práci, vedení firmy."
Daniel Ondrášek
Vividbooks
"Při zahájení spolupráce bylo určitě fajn se na chvíli "zastavit" a podívat se na vlastní interní procesy i z druhé strany, hledat možná vylepšení a popřemýšlet i o budoucím vývoji. Hlavním výsledek je pak přesně nastavený Pipedrive naším potřebám. Komunikace - jasná, svižná, bez problémů. Zkušenosti z jiných firem, možnost konzultovat jiné postupy, které buď sami neznáme nebo bychom o nich ani nepřemýšleli."
Lukáš Jandač
GoOut
"Zlepšení procesů a orientace v datech na základě kterého je jednoduší a efektivnější řízení a šetří to čas a zvedá to výsledek. Lidský přístup, ochota, dodaní výsledku, efektivní rady, schopnost samostatně se postarat o zadání, kvalita služeb – víte, umíte."
Jan Vitvera
Homeportal / Portal Jungle
"Zatím jen větší kontrolu nad činností obchodníků. Chtěl bych získat vyšší konverzi, ale to se zatím nedaří. Přátelský přístup. Ochota hledat vzájemnou shodu na řešení, které je správné a současně vyhovuje i nám."
Vladimír Malena
Lersen
"Zefektívnenie práce, jednoducho viac výkonu za menej času. Lepšia kontrola nad procesmi a výsledkami obchodníkov. Páčilo sa mi, že ste mali skúsenosť, avšak si nás vedeli nasmerovať. Páči sa mi, že je to moderná... digitalizácia, automatizácia je budúcnosť."
Jakub Čech
daren & curtis
"Markantně jsme vylepšili detail našeho CRM. Doplnili jsme řadu reportů, které byly důležité z pohledu metrik jednak pro nás, tak i pro naše investory. Individuální přístup, vše řešeno na míru našim požadavkům. Rychlá a přehledná komunikace."
Radek Černý
Testuj.to
Více recenzí

Často kladené otázky

Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.

Musím mít v aplikaci už existující účet?

Nemusíte, radí pro vás vytvoříme nový účet a vše od začátku nastavíme tak, jak se má.

Kolik stojí implementace?

Máme připravené varianty pro menší, střední i velké firmy. Implementace se pohybuje od 25 - 140 tisíc korun.

Jak dlouho trvá implementace?

Samotná implementace je hotová během několika týdnů. Začínáme auditem, abychom navnímali jak pracujete a jak fungují vaše procesy. Zhruba po týdnu připravíme základní funkce, tak abyste s aplikací už mohli začít pracovat. Na dalším workshopech se pak nastavují pokročilé funkce a automatizace.

Co když nebudu s nastavením spokojený?

Po implementaci budeme společně po dobu čtyř týdnů nastavení vylepšovat tak, aby Vám vše vyhovovalo a bylo nastaveno přesně podle Vašich představ.

Potřebujete pomoci s jiným nástrojem?

Abstract customers share how they manage design systems, scale design operations, and collaborate cross-functionally.