Hledáme nové kolegy a kolegyně!
Volné pozice

Víte o kolik peněz přicházíte kvůli pomalému prodeji?

Zatímco trávíte hodiny kvalifikováním nekvalitních obchodních případů, vaše konkurence používá AI a získává vaše klienty rychleji a efektivněji.

Ukázat 2 min příklad
checkmark
Generuje nové a relevantní leady na Linkedin 24/7
checkmark
Kvalifikujte každý lead za 2 minuty místo 30 minut
checkmark
Připraví vás na každou schůzku za 60 sekund
checkmark
Reaktivujte mrtvou databázi s 15-25% success rate

Co kdybyste měli AI obchodníky pracující 24/7 pro vaši firmu?

Představte si, že zítra ráno:
checkmark
Jakub automaticky kvalifikuje každý nový lead za 2 minuty tak, že jim okamžitě pošle SMS, doptá se na hlavní dotazy a domluví schůzku.
checkmark
Simona systematicky oslovuje vaši databázi s 25% response rate díky tomu, že používá personalizované kampaně, follow-upy a reaktivace starších kontaktů.
checkmark
Petr připravuje před každou schůzkou detailní 60s brief o kontaktu a obchodním případu na základě informací z internetu a vašeho CRM
Learn more

Místo 5+ hodin denně na manuální práci se zaměříte na to, co umíte nejlépe - uzavírání obchodů a budování vztahů s klienty.

Nejlepší obchodníci už AI používají.

Otázka není jestli, ale kdy se k nim přidáte.

features slider

Seznamte se s vašimi novými kolegy

features 1

Jakub Prověřil

SaaS≈Flow is built for recruiters and hiring managers who care about their applicants.
checkmark
Job page builder: Stop worrying about formatting or design. Our application-builder lets you create the application journeys you envision.
checkmark
Give back initiative: Narrow down your applications and let the most passionate show off with pre-screening assignments.
Learn more
feature 2

Get real-time insights on your performance.

Know what works and leverage your data to constantly improve.
checkmark
Auto-generated reports: Get accurate insights on your performance with auto-generated reports that help create successful campaigns.
checkmark
Customer analysis: Get a complete view of subscriber preferences and get high quality customer engagement.
Learn more
features 3

Designed with the applicant in mind.

SaaS≈Flow is built for recruiters and hiring managers who care about their applicants.
checkmark
Job page builder: Stop worrying about formatting or design. Our application-builder lets you create the application journeys you envision.
checkmark
Give back initiative: Narrow down your applications and let the most passionate show off with pre-screening assignments.
Learn more
feature 4

Good strategy comes from reliable data.

Get instant recommendations on marketing and advertising with auto-generated, detailed reports.
checkmark
No more juggling between 8 different tools
checkmark
Draft, schedule and send mails with a single software
Learn more

Je problém v aplikaci nebo v tom, jak je nastavená?

V Ninjabotu věříme, že rutinní činnosti patří robotům. Lidský potenciál by se měl využít pro kreativní a tvořivou spolupráci. V souladu s tímto přesvědčením neustále hledáme nové způsoby, jak automatizovat a zjednodušovat firemní procesy.
Před nastavením

Nevíte, jak si udržet přehled o úkolech a projektech?

Špatně nastavený ClickUp (nebo jakýkoli jiný PM nástroj) se postupem času stává odkladištěm úkolů a generátorem zbytečných emailových notifikací.
Počet úkolů roste a je čím dál složitější mít přehled o tom, co se vlastně děje.
Nemáte jasný přehled o tom, čemu se vlastně věnují jednotlivé týmy a jak jsou na tom jejich projekty.
Jste zahlceni hromadou notifikací, emailů ale nemáte čas na to, udělat v tom pořádek.
Vyzkoušeli jste různé metody, návody a dokonce nástroje, ale nikdy to není ono.
Nechcete další nástroj, další zkoušení, jestli to bude fungovat a další školení týmu.
Po nastavení

Bez námahy máte přehled o tom, co se ve Vašem týmu děje

ClickUp máte nastavený pro Váš styl práce a využíváte přesně to, co Váš tým potřebuje. Všichni mají okamžitý přehled o tom, co je důležité a co aktuální.
Máte sjednocený proces, jak se má ClickUp používat a všichni ví, kde ho najdou.
Máte pořádek ve složkách a seznamech úkolů a umíte se snadno a rychle rozhodnout, kam úkol patří.
Váš tým umí ClickUp používat a ví, kde každé ráno najdou důležité úkoly.
Díky správně nastaveným pohledům máte nadhled nad jednotlivými projekty a týmy. Víte přesně, na co se právě soustředí.
Využíváte naplno možnosti ClickUpu, ale zároveň máte zapnuté jen ty funkce, které opravdu využíváte.
Máte nachystané šablony, díky kterým můžete snadno vytvořit seznamy úkolu, které se často opakují.
Jaké n

Zvládneme společně ušetřit 1 000 000 hodin lidského času?

Našim cílem je přinášet automatizace malým a středním firmám, aby byly i do budoucna konkurence schopné a mohly využívat možnosti dnešních technologií naplno. Proto jsme přišli s Ninjaboty – unikátními předpřipravenými automatizacemi, díky kterým je možná automatizaci nasadit během jednoho dne a náklady snížit na minimum. A veškerou starost s jejich provozem si bereme na sebe my.
206+
spokojených zákazníků
405 635+
ušetřených hodin zákazníkům
97%
úspěšných implementací
Doporučení

Co říkají naši zákazníci

Kdo jiný dokáže výsledky našich služeb zhodnotit lépe než ti, kdo je pravidelně využívají.
"Efektivnější distribuci poptávek z webu, lepší využití Pipedrive v sales týmu, automatizace procesů. Snadná komunikace, bezproblémové nasazení, osobní přístup, know-how."
Jiří Nykodým
Whalebone
"Díky správnému nastavení sales procesů a automatizací se můžou naši obchodníci soustředit na jejich hlavní úkol - prodej - Nemusí totiž trávit čas administrací a kontrolou, kterou za ně odbaví chytré scénáře. Na spolupráci si vážím zejména schopnosti dodat celou službu od promyšlení a nastavení procesu po jeho samotnou implementaci a další iteraci. Mám rád nové nápady a o ty není u Ninjabotu nouze, sami přicházejí s návrhy na další vylepšení, zefektivnění a díky tomu mám víc času na svoji práci, vedení firmy."
Daniel Ondrášek
Vividbooks
"Při zahájení spolupráce bylo určitě fajn se na chvíli "zastavit" a podívat se na vlastní interní procesy i z druhé strany, hledat možná vylepšení a popřemýšlet i o budoucím vývoji. Hlavním výsledek je pak přesně nastavený Pipedrive naším potřebám. Komunikace - jasná, svižná, bez problémů. Zkušenosti z jiných firem, možnost konzultovat jiné postupy, které buď sami neznáme nebo bychom o nich ani nepřemýšleli."
Lukáš Jandač
GoOut
"Zlepšení procesů a orientace v datech na základě kterého je jednoduší a efektivnější řízení a šetří to čas a zvedá to výsledek. Lidský přístup, ochota, dodaní výsledku, efektivní rady, schopnost samostatně se postarat o zadání, kvalita služeb – víte, umíte."
Jan Vitvera
Homeportal / Portal Jungle
"Zatím jen větší kontrolu nad činností obchodníků. Chtěl bych získat vyšší konverzi, ale to se zatím nedaří. Přátelský přístup. Ochota hledat vzájemnou shodu na řešení, které je správné a současně vyhovuje i nám."
Vladimír Malena
Lersen
"Zefektívnenie práce, jednoducho viac výkonu za menej času. Lepšia kontrola nad procesmi a výsledkami obchodníkov. Páčilo sa mi, že ste mali skúsenosť, avšak si nás vedeli nasmerovať. Páči sa mi, že je to moderná... digitalizácia, automatizácia je budúcnosť."
Jakub Čech
daren & curtis
"Markantně jsme vylepšili detail našeho CRM. Doplnili jsme řadu reportů, které byly důležité z pohledu metrik jednak pro nás, tak i pro naše investory. Individuální přístup, vše řešeno na míru našim požadavkům. Rychlá a přehledná komunikace."
Radek Černý
Testuj.to
Více recenzí

Spuštění je jednodušší, než si myslíte

Nepotřebujete rozumět AI, potřebujete rozumět výsledkům vaší firmy.
Nastavení AI obchodníků, aby komunikovali způsobem, který potřebujete.
Propojení AI obchodníků s vašimi současnými nebo novými nástroji, aby měli přístup ke správným informacím.
Spuštění AI obchodníků do ostrého provozu a proškolení vašeho týmu, jak s nimi mají pracovat.
Optimalizace a postupné vylepšování AI obchodníků, abychom udržovali kvalitu a rychlost jejich práce na nejvyšší možné úrovni.

Garantujeme, že budete spokojeni

Našim cílem je, aby Vám naše nástroje ušetřily čas a peníze. Aby se Vám snadno používaly a dělaly Vám radost. Proto klademe důraz nejen na důslednou implementaci, ale i na kvalitní následnou péči.

Během každé implementace máte dostatek času si všechny nastavené funkce vyzkoušet a požádat nás o pomoc s jejich použitím.
View all sub-features
Známe každou funkci aplikace
Doporučíme Vám správné procesy
Zaškolíme Vaše zaměstnance
Zajistíme Vašemu týmu technickou podporu
Nabídneme Vám jasnou cenu bez skrytých poplatků
Natočíme videa, jak aplikaci správně používat
Funkce

Jaké funkce nastavujeme zákazníkům nejčastěji?

ClickUp se neustále rozvíjí a nové funkce přibývají. Některé z nich jsou mezi našimi zákazníky nejoblíbenější. si rovnější. Tady jsou ty, které jsou mezi našimi zákazníky nejoblíbenější.
Dokumenty
Spolupracujete s týmem nebo klientem na dokumentech? Nyní je můžete mít propojené s úkoly.
Různé pohledy
Podívejte se na úkoly jako na seznam, kalendář, kanban, vytíženost jednotlivých členů týmu a mnoho dalších typů.
Automatizace
Přes 50 různých akcí může vést ke spuštění automatizace přímo uvnitř ClickUpu.
Šablony
Ušetřete čas využitím stovek předpřipravených šablon nebo vytvářejte své vlastní.
Dashboardy a reporty
Vytvořte si vlastní přehled o úkolech a nasdílejte ho pouze těm, kdo mají mít přístup.
Komentáře
Díky komunikaci přímo v úkolu nebo dokumentu už se Vám důležité informace neztratí.
Nástěnky
Spolupracujte s ostatními na nástěnce, kterou můžete společně online upravovat.
Odhadování a měření času
Odhadujte náročnost úkolu a měřte čas přímo u úkolů.
Propojení s emailem
Napojte svůj email na ClickUp a odesílejte a přijímejte emaily přímo z úkolů.
View all sub-features

Často kladené otázky

Máte jiné otázky? Domluvte si s námi konzultaci a rádi společně vše vyjasníme.

Musím mít v aplikaci už existující účet?

Nemusíte, radí pro vás vytvoříme nový účet a vše od začátku nastavíme tak, jak se má.

Kolik stojí implementace?

Máme připravené varianty pro menší, střední i velké firmy. Implementace se pohybuje od 25 - 140 tisíc korun.

Jak dlouho trvá implementace?

Samotná implementace je hotová během několika týdnů. Začínáme auditem, abychom navnímali jak pracujete a jak fungují vaše procesy. Zhruba po týdnu připravíme základní funkce, tak abyste s aplikací už mohli začít pracovat. Na dalším workshopech se pak nastavují pokročilé funkce a automatizace.

Co když nebudu s nastavením spokojený?

Po implementaci budeme společně po dobu čtyř týdnů nastavení vylepšovat tak, aby Vám vše vyhovovalo a bylo nastaveno přesně podle Vašich představ.